Måndag - Solig dag ändå

Då har även denna dag gått! Har hunnit med mycket smått och gott idag! Trevligt värre...
Träningen idag kändes och gick väldigt bra. Liggande gick faktiskt väldigt bra även idag sååå trevligt. Stå kändes så riktigt asbra tog stundvis så in i helvete bra.
Måste ta spruta så ska man kolla upp detta under morgon dagen inte roligt alls men men så är det.. men det är inte så farligt som det låter endast vaccin. Men sprutor är fasen inte roliga, är väl bara att göra antar jag...
Nu lockar sängen väldigt mycket så tror jag ska följa den känslan faktiskt... ska bli sköönt att sova! Det är fan så skönt att sova och sen vakna på morgonen och känna sig utvilad!!
Men blir nog först att se klart på NCIS sen sängen!
Nu säger jag tack och bock för denna dag!!
God natt och sov gott alla människor ute i världen!!!
En dag nämre resan i mitt liv hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0