Onsdag var det idag

Denna onsdagen blev det sovmorgon som inte var tanken men men så kan det gå! Har gått en långrunda idag såå skönt... hundarna verkade nöjda med det oxå har jag en känsla av! :)
Nu ha jag skrivit på kontraktet till lägenheten!! trevligt trevligt! Ingen återvändo nu inte hehe.
Vad har man då haft för sig i dagarna?
Ja jag vet aktiskt inte har fixat massa små grejer som måste göras.. varit på banken och massa ärenden såå kul eller inte haha...
Skjutit har man ju oxå gjort.. i helgen var vi i Sävsjö på testtävling.. hade 594 i liggande och 575 i 3x20 så är väl ganska nöjd ändå.. Liggande kändes riktigt bra och kan nog bli hur bra som helst... stå kändes riktigt bra det med men tog inte som jag hade planerat riktigt men men... knä däremot kändes ganska bra oxå efter mycket om och men sen tog det ganska bra första 10 skotten sista 10 däremot är väl några skott som ska läggas på hyllan kanske..
Till helgen blir det Eskilstuna för hela slanten! 09.00 på Lördag är det startdags. :) det blir trevligt...
Kvällen ikväll består nog av att vid 21.55 glo på Off the map :D
Imorgon torsdag är en ganska bra dag vad som händer då får ni alla reda på imorgon kväll! MOHAHAHAHA!!!!!
Ha det gott folk! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0