Sommar och sol

Sommaren är faktiskt snart här!! Härligt som attan! I sommar ska jag fan bli lite brun hade jag tänkt mig ska äta beta karoten så nu fan haha... Det närmar sig också även september hihi men det är skönt med en svensk sommar först så hinner man vänja sig vid lite värme och då kanske få lite färg innan man då åker på sitt livsresa! HIHIHI :D En ny bikini har blivit inhandlad inte fel alls och för ett ganska bra pris det är absolut inte fel... så har man även snart gymkort riktigt bra hittade ett sommarkort på friskis i Karlskrona.. Nu blir det till att träna lite fys när man ändå snackar om det. Sen tror jag minsann att det blir en tur ute i solen och sola lite skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0