Ils conduisent comme des fous

Ils conduisent comme des fous som då betyder de kör som dårar!!
De skulle inte få ha några körkort i detta land haha! Helt stört som de kör.. Idag på morgonen tror jag bestämt att chauffören skulle slå något tidsrekord eller något haha. Emma och jag som hade varm choklad i varsin mugg tyckte detta var helt klart fel. Det läckte för fasen åt alla håll... vi skrattade och sa oj typ 100 gånger var men han han fattade ju givetvis inte vinkeln med det. Så vad kan man då lära sig av detta ha aldrig en mugg med något drickbart speciellt inte varmt när en fransman kör... hehe man ska heller aldrig ha en fin bil här de feslta har någon repa.
Under dagens tävlingar kan man väl säga så här ... kändes såå bra men det ville sig inte riktigt ända fram men kom ialla fall till final och sköt några bra skott i finalen så får väl minnas dem istället! Nya tag imån på den fronten. Jag och Emma hade spanat in ett gym och hade bytt om och gick dit... men STÄNGT!!! Gymmet heter för helvete 24 fit eller något sånt! När man väl hade tänkt vara duktig när man är iväg. Morgondagen var öppet men just när vi skjuter så bra eller inte. Måndag däremot blir det ett riktigt grispass!!
Ikväll ska jag inte äta den super duper äckliga salladen utan något som förhoppningsvis är bättre. Alltså den var verkligen inte god jag brukar kunna äta det mesta men det gick fasen inte att äta!
Igår lovade jag bilder på banan men det kan jag tyvärr inte hålla så det får bli morgondagens projekt!
Imorgon går starten 10.15 så blir inte riktigt lika tidigt nästan sovmorgon om man jämför med dagens uppstigningstid 05.00... usch! Nu ska jag nog ta en liten tupplur innan det blir mat! Det är riktigt sova väder här regnar som attan.
Ha det gott folk!! /Elin

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jo i Frankrike kör de som glningar och pakerar lite hur som helst, en kompis nämnde det till mig när de var på semsert där nere för ett antal års sedan.

Håll nu idag Elin,,, Fullt Focus.



:)Jörgen

2011-02-20 @ 09:43:39
Postat av: Jörgen

Hej igen!



Jag drittlade bort ditt aktivitets nummer vore bra om jag kunde får det igen, datorn hängde sig och .... ja du vet skit...



Mvh Jörgen

2011-02-20 @ 11:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0