Hett som pip...!

Hello gott folk hoppas ni inte har smält bort i värmen! Tror nästan jag har gjort det idag. Snart kommer det komma bilder på nya lyan måste bara hämta min kamera sen blir det foto dags. Sitter just nu i soffan efter att ha hjälpt Erik att slösa bort pengar på massa kläder och även tillbaka kommen från en runda till senoren, var helt olidligt varmt i stan fick panik så drog ut dit en runda! Är ikväll hundlös mycket tomt men lite skönt haha har dumpat de små odjuren på senoren där mor min har dem! Köpte igår mjöl och åkte sedan till mormor var tvungen att ta in kassen så andra varor va tvungna att vara i kylskåpet och satte påsen med mjöl på golvet i hallen... katten skulle sedan ha mat så stängde ut hundarna i hallen detta innebar ett mycket stort misstag!! De äter förhelvete även mjöl hur i helvete kan det vara gott eller det skiter väl dom i bara det är ätbart! HAHAH så Diasy lyckedes få en stor degklump i truten som hon inte fick bort så då fick man ju in i hennes mun och ta bort denna klump som tillsaken hör inte var liten utan mycket stor... dessa små liv hur hinner de med och orkar göra alla hyss hela tiden haha! Men kul va det ju efteråt iaf hahah! Morgondagen består av att åka till Gullabo och jobba från 12.00 sen blir det nog en runda på skjutbanan efter det! Då jag måste köra vid typ 10 imorgon blir det tyvärr en mycket lugn kväll! men nästa helg då blir det andra bullar tror jag bestämt!!
Nu blir det till att hitta något att glo på innan man slänger upp benen för natten!
Nu så säger jag Trevlig fortsättning på en mycket skön lördagskväll såhär i början av juli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0