Det var inte igår!!

Det var verkligen inte igår som jag skrev här men nu fan kände jag att det var dags! Säger såhär snart är jag Karlskronabo! Tycker det är trevligt som tusan! Har nu i ett par dagar sysslat med att måla möbler... det blir fasen sååå coolt! Bilder kommer när det är klart! Men än så länge väldigt nöjd med det! Får även säga tack för en trevlig helg i Kalmar, det blev även en tur till biografen... kollade Red Riding Hood! Hur fanken ska man hinna kolla på alla filmer som kommer i sommar här kommer en kort sammanfattning av de filmer jag vill se X-men First class, Harry Potter, Transformers: Dark of the moon, Kung Fu Panda 2, The tree of life, Baksmällan 2, Life above all, Hanna, Thor, Water for elephants, Rio. Ja som sagt en homla massa filmer som man vill se nu och i sommar! Men tillbaka till Red Riding Hood den var väldigt bra men trodde den skulle vara lite mer skräck men var inte riktigt det men den var bra på andra sätt! Här kommer även lite ögongodis från Rödluvan: Shiloh Fernandez
Ikväll blir det skytte för hela slanten! Trevligt ska detta bli.
Igår kväll såg jag två igelkottar, de är ju fan såå söta om de inte var så taggiga och fulla med fästingar och annat bråte skulle man ha en!! Nehepp nu blir det till att gå ut i naturen en runda tror jag bestämt!
Blir till att runda av med Chris Medina!!! Riktigt bra låt!
Ha det gott alla människor ute i världen och njut av det fina vädret som vi blir bjudna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0