Lunch!!??

Jag har kommit framtill att laga mat är verkligen inte min grej sååå tråkigt! Särskilt då att laga endast till sig själv! äta måste man ju tyvärr göra... men frågan ju då vad man ska äta till lunsch idag? så har någon några tips så tar jag hjärtligt emot dem! Senare idag blir det en tur i naturen men Louise! Trevligt med en promenad! Fint väder idag men lite blåsigt men jag kan inte klaga!
Nu är faktiskt det mesta av de möbler som ska målas färdiga kanske blir någon mer hylla men tar det som det kommer! Blir riktigt skit snyggt har jag en känsla av! Som sagt innan så kommer bilder på det fantastiska arbetet jag har gjort lite senare när allt är inflyttat! :D
Nu blir jag ju då tvungen att laga någon förbannad lunch!!! Jag vill inte men magen börjar kurra så får väl ta tag i lvet har jag en känsla av!
See ya folks
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0