Music Music!!! :D

Det var nu mycket lange sedan jag tipsade om riktigt bra musik, men ar det banne mig dags tycker jag. Det ar fan i mig pa tiden for riktigt bra musik! Jag sager endast en sak om detta och det ar LYSSNA!!!!



Jag at igar till lunch sushi pa ett riktigt stalle, det ar verkligen gott! haller pa att bli en riktigt suchi nord.
Igar blev det faktiskt inte manga knop gjorda men det var ganska sa skont tycker jag!
Igar va tanken att det skulle bli typ tacos pa kvallen men det blev battre upp...! Vi svenskar gjorde kottbullar med mos och riktig sas och till detta hade vi broccoli, morotter och kan ni tanka er LINGON!!

Vill ni veta ett mirakel alla manniskor... jag har last ut en bok!! Olyckfageln skriven av Camilla Lackberg... mycket bra bok faktiskt. Lag och laste en bra bit in pa natten i natt och fick den tillslut utlast! Helt otroligt jag kanske haller pa att bli en liten bokmal, haha eller kanske inte!

Ikvall blir det till att tvatta, ska bli saa roligt men ar tyvarr nodvandigt da vi kanske aker vidare under morgondagen!

Jag ska visa er ytterligare en lat med gruppen Mumford & Sons



Nu far ni halla tillgodo gott folk och njt av lite bra musik... skit i allt det spelar pa radion lyssna pa detta istallet!!

Pa aterseende!!  :D   
                                      /Elin

Kommentarer
Postat av: Brossan

mycket stora kärlekshälsningar till dina låtval,

dom sög. Är de sån här musik ni lyssnar på när ni festar, då kan ni lika väl skita i det;)

2011-10-20 @ 21:32:14
Postat av: mamma

Mycke tveksam till musikvalet

puss o kram ;)

2011-10-20 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0