Sand, sand och återigen sand

Hej alla glada och pigga människor!

Nu har vi äntligen landat i Abu Dahbi efter flygresa på ca 6 timmar och 20 minuter. Mycket roande haha or not!
Jag har hunnit med att se två filmer och sovit lite till och från. Filmerna jag har sett är Kungfu Panda och Source Code tror jag den hette. Den sistnämnda äe med Jake Gyllenhaal. Båda kan jag varmt rekommendera.
Chatrin och jag har suttis i typ varsin ände av planet då det blev fel när vi valde platser mycket dumt... men men nu är vi ju här iaf.
Nu sitter vi vid gate 29 och väntar på att tiden ska gå, då inte vårt nästa och sista flyg går förrän om ca 4 timmar. Yeah är tankarna om det.
Måste också säga att vi idag har sett en mycket vacker soluppgång när planet var påväg ner för landning. Så himla vackert va det! Det va kan man säga BREATH TAKING.
Sista etappen är på 14 timmar i luften så säger ytterligare ett yeah över det! Hahah
Då är det faktiskt att efter den sista helvetes flygturen så är vi framme... då är det endast en STOR uppgift kvar att göra nämligen att för oss två som då antagligen kommer vara som zombizar ska ta oss från flygplatsen i Sydney och till vårat boende det blir ett äventyr för sig själv tror jag... XD

På återseende gott folk! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

hur var resan ?



hoppas ni har det roligt.

och vad har ni för er??

2011-09-04 @ 17:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0