Start skottet på detta Australien äventyr!!!

Nu va dagen faktiskt här och nu sitter två stycken gullabo tjejer på Arlanda och väntar på att klockan ska bli 16.50 då flyget mot Sydney avgår! Morgonen började med en himla massa bölande när avskeden till hundarna var dags att göras. Daisy va med in till Kalmar, då hon skulle på hälsokontroll. Så blev ytterligare böl när vi skulle gå mot planet i Kalmar. Nu sitter vi här då på världens tråkigaste flygplats och grubblar över alla världens problem. Tiden skulle ju kunna gå lite snabbare tycker jag dock. Jag har också kommit på en idé om att det borde införas fotpallar och nackstöd på sofforna här på terminal 5. Bagaget är som tur är redan incheckat så behöver ej bekymra oss över det men fick nästan en hjärtattack när vi gjorde detta då först det inte gick att se mitt visum.. Jag trodde jag dog där i några sekunder men tillslut kom det fram. Det har kommit fram en gubbe som frågade om vägen till Finlandia... Jag svarar ingen aning... konstigt haha... tillråga på allt talade han hemsk engelska. HAHAH
Kerstin har idag på morgonen påväg till Chatrin fått ursig en riktig groda!! HAHA... Såhär va det då.. Kerstin konstaterar att hon ej har Chatrins nummer.
Jag: Ge mig din telefon så ska jag lägga in det.
Kerstin ger mig inte telefonen och jag upprepar en gång till att ge mig telefonen så ska jag fixa det.
Kerstin: Men ring till mig.
Jag: vad sa du?
Kerstin: Ja ring till mig.
Jag: Då ser du ju bara mitt nummer hahaha
Kerstin: Ja just det..
HAHAHA XD
Nu ska jag nog återgå till att glo lite här på arlanda för det är ju så roligt.

Här kommer första bilden på oss.
Början på ett Australien äventyr!



Ha det så kanon alla hemma i Sverige... dock är vi än så länge kvar i detta avlånga land!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så roligt nu.. kommer sakna dig =) Hitta på massa skojj..



Ps.. du ser inte jocke på Arlanda xD haha.

2011-09-02 @ 13:53:07
Postat av: Anonym

oj glömde skriva att de var från mig haha LOUISE !!

2011-09-02 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0