Today I don't feel like to do anything!

Hello Sweden! What are you guys up to upp in the cold north?
Gardagen blev det faktiskt utgang! Riktigt roligt, sarskilt da en drink pa torsdagar kostar 3 dollar sa skitbilligt!
Kom hem ganska sent sa blev aven en sen morgon idag! Men vi bada madde mycket bra! Drog ner till City Beachen but it's not a real beach it's a pool! Dar blev det att vi hangde ett tag med en tysk som jag da inte kan komma ihag namnet pa! Helt storande men men sa kan det va. Sen nu ikvall har vi faktiskkt lagat lite mat kottfarsas och spagetthi blev dagens ratt! Blev ganska sa gott tycker jag nog. Har ikall umgatts med tva av mina rumskamrater en hel del mycket intressant! En av dem ar fran Sydkorea och kan inte sa mycket engelska men det gar anda, den andra ar fran Irland och ar mycket trevlig. Det blev att vi spelade lite kort och diskuterade allt mellan himmel och jord typ. Bland annat Nordkorea mycket intresannt faktiskt. Otroligt spannande att se hur andra ser pa saker och ting. Har pa hostlet finns det en svensk till som ar fran Stockholm. Trevlig prick det dar med. Typ alla har ar trevliga. Mycket skont att fa prata lite svenska faktiskt, Chatrin och jag pratar ju men det ar anda inte samma sak riktigt. Skont att prata med nagon annan svensk med! HAHA!
Nu ska jag saga en sak som jag troligtvis ska gora imorgon. Ni kan inte gissa! JAg ska hoppa fallskarm!! AS COOLT! Hoppas verkligen det gar vagen. Vore hur coolt som helst! Idag har det faktiskt inte hant sa jatte mycket om jag ska vara arlig. Nu ar klockan 23.17 har sa snart blir det faktiskt sangen trakigt men sant!
Sa ha det sa in i banken bra dar hemma allihopa, for det har vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0