Upp och ner, ner och upp grisen gal i granens topp!

Hello!
What's up?

Idagens dag ar det mandagen den 19:e september. Igar blev det inte manga knop med tanke pa att vi kvallen innan inte kom i sang forrans klockan 06.00 pa morgonen. Det var verkligen ASGRYMT, den kvallen. Traffade manga skona typer. Manga bor ocksa pa hostlet sa det ar ju kanon kul. Igar va det verkligen lungt, det var nog inte manga som madde sa bra kan jag tanka mig. Men idag kor de flesta sakert igang igen, men sa langt har vi inte kommit i var utbildning, haha! En utav alla dessa manniskor kan tydligen spruta eld, sa det ser jag fram emot att fa se. Alla ar helt crazy! HAHA! Vi gjorde faktiskt en duktig sak igar, namligen att tvatta lite klader. Mycket bra... nu bheover vi inte ga runt i smutsga klader langre XD. ikvall tror jag att det blir potatismos pa menyn... gatt som fan!!! Vad det blir till ar inte bestamt annu, men vad det blir spelar ingen roll bara det ar potatismos. Jag tror att ikvall ska jag nog vara duktig genom att promenera en runda sa flaset far sig en omgang. Igar kvall pratade jag lite med dem dar hemma, ja det var trevligt att hora lite om vad som hander in Sweden. nar jag skulle betala internet hade jag bara en 50 dollars sedel sa de kunde inte vaxla den sa forsta timmen fick jag mycket trevligt det dar. Men sen upptackte jag att jag nog behover en halvtimme till sa gick till receptionen for att kopa en ny internetkod och hoppades att samma person skulle vara pa plats men sa va inte fallet. Agaren va pa plats och vi kom overnes om att jag skulle betala som idag. Jag gick igen till receptionen for att betala, det var en nu person dar och jag sa som det var. My god va hon blev chockad over att jag va sa arlig. She said oh you were honest! Antar att det inte ar sa ofta som det hander. Arliga svenskar! Maste saga att det ar en mycket bra grej att va blond tjej ifran sverige med bla ogon... da man ar ute det behover verkligen inte kosta mycket att ga ut har inte XD, sa fick ni ett tips om ni vill spara nagra slantar, HAHA.
Nu ska vi troligtvis gora lite nytta hoppas jag sen vet jag inte vart drommarna bar oss!
Have a nice day!

En liten parentes:
Opp och ner
ner och opp
grisen gal i granens topp
och en mus
i vårt hus
svär och tuggar snus.
Lammet skäller
Värper karameller,
Hunden jamar,
Lille grisen gal.

Opp och ner
ner och opp
grisen gal i granens topp
och vår ko,
må ni tro,
hin ska ut och ro.
Geten dansar,
Tuppen har fem svansar
Oxen kacklar,
Lille grisen gal.

Opp och ner
ner och opp
grisen gal i granens topp
och vår katt
han tror att
myssan är en hatt.
Hönan jagar
Räv i våra hagar,
Kossan gnäggar,
Lille grisen gal.

Opp och ner
ner och opp
grisen gal i granens topp
och vår stut
flyger ut.
Nu är visan slut.


Denna visa blir vara bibliotektsvanner underhallna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0