Sunbaking!!

Good day!

Idag ar det den 23:e september och solen skiner aven denna dag! Lyckades idag komma i ratt tid for att kunna aka med bussen ner till bibblan. Igar va vi nere vid den sakallade stranden och va dar en stund och stekte. JUag som vet om att jag branner mig mycket latt smorjde in mig, men upptackte pa kvallen att jag missat baksidan av benen. Ingen vacker syn ska jag saga er! Men jag ar van vid det har laget att vara brand sa och det skulle kunna vara varre an vad det va. Sa ska val inte klaga kanske. I forrgar var jag pa bio trevligt faktiskt. Det blev filmen The Change up! Den kan jag faktiskt rekommendera, da den var mycket rolig! Skrattade nastan hela tiden... sa en mycket rolig film. Sen skadar det ju inte att Ryan Reynolds ar javligt snygg heller, haha! Det har inte hant sa mycket sedan sist, ikvall ar det inte nagon omojlighet att det blir utgang! Mycket trevligt! Imorgon  kvall ar det grillning pa hostlet, gratis! Mycket bra for oss smalanningar haha. Man kan om man vill donera en slant, de pengarna gar sedan till kastrering av den nya honkatten. HAHA! Mycket fult! Det ar 5 katter pa hostlet och ingen av dem ar sarskilt sociala av sig mot manniskor! Jo den nya ar den mest sociala av dem men det beror val pa att hon inte varit dar sa lange an och inte lart sig vilka dryga typer det kan finnas! HAHA
vi har aven fatt tillokning i den svenska familjen! Sa just fortillfallet ar vi 4 svenskar pa hostlet. Men verkar inte som att den nya manniskan ska stanna sa lange pa detta stalle sa vi ar nog snart nere pa tre igen!
Men nu kan jag verkligen inte komma pa nagot mer att traka er med mer an att jag ska forhoppningsvis kopa nya skor idag da mina har gett upp! 
Nu blir det mot staden! 
Ha det sa himla gott alla manniskor dar hemma! 
               
                                                                   /Elin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0