En jävla massa skit hahahaha!

Hello gott folk!!

Hoppas att allt står rätt till såhär nu när det är vår i luften där hemma! Jag hoppas att ni njuter av värmen nu för den varar inte länge hhahahahhahahhaha!!!! Jag har för tillfället vinter vilket kan vara lite kyligt ibland. Som exempel ska jag säga att igår kväll var jag tvungen att ta på mig en stickad tröja för att inte frysa ihjäl, självklart var shortsen på hahaha!!!

Jag befinner mig fortfrande i childers vilket är ganska så tråkigt för detta place går mig på nerverna något så fruktansvärt men förhoppningsvis så kommer jag snart härifrån om jag någon gång kan få ha ett bra jobb här men med den jävla hostelägaren så lär väl det aldrig hända, men som Björn Ranelid säger Mirakel... kan väl hända ibland. För vad kan det va kanske två dagar sedan så åkte vi till Bundaberg bara för dagen. Hade en mycket trevlig dag tillsammans med Aaron som också hängde med. Vi hälsade på Phil igen och vi var även i Bow Bow och Leis nya hus. Trevligt att det hade det bra!! Efter att vi hälsat på dessa typer så bar det återigen av mot shoppingcentret och jag fick knäppen tror jag hahaha köpte allt som kom i min väg hahahah!!! Inte speciellt smart men men har ju för fanken varit i några affärer på evigheter. Så tyckte nog att jag förtjänade att köpa lite nya kläder hahaha! Kanske ite det bästa tillfället men som man säger det är aldrig något bra tillfälle att skaffa barn heller så det var väl meningen att jag skulle ha de där klädtrasorna.

Vi kom faktiskt hem ganska så sent ändå efter den lilla turen till Bundy. Medans vi väntade på att våran lift skulle plocka upp oss så hälsade vi på några får. Så det gick inte någon nöd på på oss inte hahaha!! I Bundy lyxade jag till det med både MacDonalds och kinesmat inte dåligt alls inte haha!!

Ja dagen efter var det ju dags för lite goon och med all rätt hahaha! Jag det blev väl så att man fick i sig en hel del alkohol hahahah!!! Ja lördags för tror att det i lördags hahaha så blev det som vanligt lite messigt men fy tusiken så roligt det var heheheh!!

Något som g har glömt att säga är att för ett par dagar sedan flyttade det in en modell i mitt rum hhaha! En fransman som ser ut som en gud hahhahaha!! Aaron sa att om hn såg ut så så skulle han då aldrig klaga på något mer i livet hahahah!! Jag har hört från flera håll att killar här på hostlet är ganska så avisa på denna människa hahah!! En kille sa han är snygg trevlig och han är överjävlig på fotboll livet är då fan inte rättvist. Hahahahah ganska så roligt tycker jag hahah!!!

Han har tyvärr bytt rum dock lite tråkigt hahaha!

Jag har också kommit på att jag behöver vinna på lotto! Jag ser ingen annan utväg hahah! Dave har vunnit ungefär 2000 dollar på pookies den senaste veckan är inte avundsjuk alls hahahaha!

Ja något annat har väl egentligen inte hänt, mer än att tiden ibland har gått otroligt långsamt och ibland bara har flugit förbi. Har insett att min tid i Australien mitt först år snart har nått sitt slut... jag har ett par månader kvar men det känns lite stressande ändå. Kanske ska ta och berätta min plan som jag har kommit på nu. Jag kommer att jobba här ett tag till cirka 2-3 månader beroende på hur mycket jag tjänar. Sen blir det ut på turné i Oz!!!! Ser framemot detta och särskilt att lämna detta stället hahhah!! När mitt första år har gått i september befinner jag mig troligen i Nya Zeeland i ett par veckor och sedan bär det av mot Asien troligen fram till jul efter det kommer jag troligtvis hem igen i ett par månader. Om allt går enligt planen så åker jag tillbaka till Oz igen i kanske mars eller liknnde. Men detta är ju ganska långt fram i framtiden så det återstår att se vad som händer med denna plan. Kanske blir så att Daisy söt får bli en aussie hahhah! Vem vet?!

Har inget jobb idag så är en aningens uttråkad. På onsdag ska jag troligen igång med att plocka sötpotatis, vilket enligt rykte ska vara skitgöra och ganska dåligt betalt så återstår att se om det kanske behöver bli ett nytt uppror, hahahah! Hoppas på att jag nästa vecka får börja på en pumpfarm... det ska tydligen vara betalt per timme och långa dagar vilket jag inte har något emot alls.

Jag sitter utomhus och skriver detta och fick ett ryck... att lyssna på Magnus Uggla haahahah!!!

Nu har pappa laddat bössan blev först ut....! Jag tror nu att jag har flummat klart hahaha!

 

Jag har sett två artiklar som ni måste läsa...!!!!! Den om tomatfarmen är samma som jag jobbade på och den andra handlar troligen om det hostel som jag just nu bor på!

 

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.news-mail.com.au%2Fstory%2F2010%2F03%2F10%2Fbackpackers-say-enough%2F&h=5AQGI8Jc_

 

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.news-mail.com.au%2Fstory%2F2011%2F08%2F02%2Fbackpackers-robbed-childers%2F&h=BAQFGHY7w

 

Så nu vet ni att vi troligen syns vid jul så ni kan ju börja att fundera på julklappar till mig hhahahah!!!

 

Ska ge er ett par sånger också... ja en av dem är verkligen inte jag men jag är helt besatt av den hahahah!!! Så här kommer One Direction och Birdy

Ha det gott alla glada!!!! :D
Puss och kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0