Påskägg

    Påskägg




 

Jag sitter nu i min säng och äter de förbannade nudlarna för 10 000 gången, fy fan vad jag är trött på den skitmat som man äter här. Man har inget annat val än att trycka i sig den satans smaklösa skiten hahahah! När jag väl är hemma så kommer jag med all sannolikhet ALDRIG mer äta snabbnudlar!!

Någon påskmiddag blir det inte så vitt jag vet i alla fall. Hade varit gott med lite påskbord och sen skölja ner det med påskmust. Påskmust kanske jag ska ta och lägga till på listan med saker jag vill ha från IKEA om det nu går att köpa det då vill säga. En liten påskskinkmacka hade inte varit helt fel kan ärligt erkänna. Åh sao gott med lite slotts senap på. Herregud okej jag måste sluta snacka om god mat nu, dreglar snart som en hund.

Idag är det ju Långfredagen och det innebär att allt är stängt och jag har ingen alkohol mycket mycket dåligt!!! I Childers händer i vanliga fall inget men idag är det verkligen dött! Aaron det lilla kräket hahah har åkt med några till Brisbane över helgen, jag jobbade dock igår kväll så kunde inte följa med. Så sitter här i Childers och är fast!!! Det finns inga bussar eller något så har man ingen bil så är man fast på detta underbara ställe. Hoppas att Aaron har en fruktansvärd tid i Brizzy hahah ne men får väl hoppas att han har kul för hela hostlet hahah!! Jag skickade med en lista på saker jag vill ha från IKEA i matväg då alltså! Hehehe! På listan finns bland annat falukorv... fy fanken vad jag längtar efter något så enkelt som falukorv och stuvade makaroner.

Nu blir det lite mat snack igen men jag har påbörjat en lista med saker jag vill ha hemifrån ner skickat till mig överst på listan är ballerina kladdkaka!!!!!! Åh my dear god they are like an chochlate orgasm hahahah!!! Så kommer ni på något som jag verkligen måste ha så hojta till!

Hoppas att jag får ett STORT påskägg sprängfyllt med svenskt lösgodis.

Chatrin är ju hemma i Svealand nu så hon frossar säkert med allt jag vill hahaha och det gör hon med all rätta för det kommer jag göra den dag jag kommer hem. Bara så att du vet Ulf Gunnarsson så blir det en lång lista med mat som jag vill ha hahah! Kerstin du kommer troligen att få i uppdrag att göra kroppkakor! Nu slut pratat om mat!

Som jag sa i mitt förra blogginlägg så är jag ju inte kvar på cirtonfarmen längre vilket är kanon för nu har jag fått jobb i ett packingshed. Jag sorterar nu citronerna istället vilket 1000 gånger bättre. Det är timlön och det är ganska enkelt och jag är ett riktigt proffs på det hahah! Allvarligt talat så är jag en utav de bästa. Bossen kunde mitt namn efter första dagen så skit kan man ju inte va då. Jag jobbar kvälls pass så börjar på eftermiddagen och håller på tills citronerna är slut helt enkelt vilket vissa dagar har varit lång in på natten. Gillar verkligen att jobba där då de uppskattar en för ens arbete. Trevliga människor!!! Igår så glömde managern att ringa till de olika hostlen i tid för att hämta oss och bara för det så åkte han och hämtade en massa öl till oss hahahah!!! Vi fick även varsin påskhare i choklad, mums mums!!!

Jag fick reda på i morse att på söndag eller måndag så flyttar det in 3 nya människor i vårt rum vilket är skit!! Det ser ut som ett bombnedslag i rummet så vi är tvungna att städa. Vart ska dessa människor få plats med all sin bråte? Det är en fråga jag verkligen vill ha svar på. Inte för att jag har något emot nya människor men det har varit så bra med endast 3 eller 4 som vi är i rummet nu. Bra med plats och inte så många att ta hänsyn till. Hoppas för deras eget bästa att de är roliga, trevliga människor och inte stökar ner så mycket för vi andra är ju så renliga av oss hahah!!

Ska även ta och passa på att tacka Chatrin Jönsson för en utmärkt resa. Har haft så himla roligt tillsammans med dig... finns så mycket sjukt vi har gjort. Är så tacksam över du följde med... kunde inte ha haft en bättre reskamrat. Får väl ta och säga REDIGERA hhahahaahaha!!! Ingen utom Chatrin fattar detta. Goontime baby hahah! Goontime is over for you but I will try to carry the tourch on to new adventures. See you back home!! Väl hemma får vi ta en kväll (eller kanske krävs en vecka) och kolla igenom alla bilder tillsammans hahaha jag kommer dö av skratt hahahah! Vissa kvällar är bilderna helt sjuka och man vill bara radera dem ur minnet. Hoppas jag att du är nöjd med din resa!! Kommer sakna min svenska reskamrat! Ha det gott nu och frossa i dig allt gott vi har drömt om att trycka i oss. Så ses vi på skype en vacker dag. Puss puss!!

Jag skypade med Daisy gull härom dagen!! Fy fan vad jag saknar den lilla snuttan! Jag hade gett hur mycket som helst för att få ha henne och Tikka här nu!!! Mina bebisar hoppas att ni har det bra för fy fan vad jag saknar er!! Om jag köper en bil så kan ni där hemma skicka över dem ni kan ju slänga ner Sälen också för ja han är saknad han med den lilla pojken. Lilla Sälen är inte bortglömd det lilla puckot. Någon mer trogen hund får man leta efter i all evighet. Skulle vilja va på Senoren för en vecka och bara mysa med mina små! Vill ha detta scenario:

Vi är på Senoren. Alla tre börjar fajtas om en pinne och efter ett tag tycker Daisy att det är ganska tråkigt så hon ger sig av på andra äventyr. Tikka och Sälen däremot fortsätter att slita och dra i denna pinne. Tikka vill ha den så att hon kan förstöra den och Sälen vill ha den så att an bara kan bära på den. Allt detta händer då påväg ner till vår strand och väl där får Tikka damp på en stor sten som hon försöker ta upp på land och när hon väl lyckas puttar hon tillbaka den igen och samma procedur börjar om. Detta med stenen sker under ett förfärligt liv från Tikka. Daisy gör under tiden en massa skit som att leta upp något som hon tror är ätbart efter det kommer hon och försöker lägga sig på min filt alldeles genomvåt. Sälen är bara lycklig över att han har kvar pinnen och ligger redan hos mig och är nöjd med sitt liv.

Skulle vilja ha Qulan hos mig nu men tyvärr är det omöjligt Vila i frid min vän! Göte får duga hahaha!! Lilla Göte ja jag saknar även dig din lilla nörd till katt. Du är för frän du söt Göte!

Tikka Daisy SälenGöteTikkaDaisySälenTikka Sälen och DaisyQulan

Kan man bli sötare än dessa små liv?!

Nu ska jag troligen ta och titta på Ensam hemma! Ja jag skojar inte jag har hittat en människa som hade denna film på sin dator. Lyckan är nu fulländad. Skulle de inte var nog med ettan så har jag även den andra hahahahahahahahaqha! Jag kommer att dö av skratt har inte sett dem på några år. Även om jag skulle ha sett dem varje dag så skulle jag nog dö av skratt i vilket fall som helst.

Under förra veckan när jag var ledig tittade jag på en hel del filmer... jag körde en hel del Disney. Det blev Lejonkungen, Alladin, Törnrosa, Hitta Nemo, Lilla Sjöjunfrun, Up och Pinoccio. Jag har äve sett en hel del annat som Little Fockers, Angels and Demons, Gullivers resor, 127 hours, Up in the air, No strings attached och Love and other drugs. Jag har även stulit The Blue Planet så har hunnit med ett par avsnitt där och ett par avsnitt av That 70s Show. Så ja nu förstår ni kanske hur tråkigt Childers är. Hahahahh!!!!!

Nu movietime hahahahah!!

Ha det gott alla glada!!

GLAD PÅSK!!! Love Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0