<3<3<3 Ängel <3<3<3

Min lilla ängel Qulan har nu somnat in! Kommer sakna Dig min vän så himla mycket!! Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Jag skulle inte kunna få en bättre katt, du har förgyllt min tillvaro och gjort den till en mycket bättre plats! Helvete Qulan vi som hade en pakt.. du skulle ju slå rekord och bli den äldsta katten!! Hoppas att du har hamnat på en fin grön äng med min zebra fotölj under ett träd!!!  Du har en speciell plats i mitt hjärta!!
Jag säger nu inte farväl utan på återseende så ses vi på den där gröna ängen en dag!!! <3<3<3<3<3
Tack för att Du har varit en del av mitt liv, Qulan.
/ Elin

Kommentarer
Postat av: Kerstin Karlsson

Älskade Qulan! Vila i frid <3

2012-01-04 @ 22:38:12
Postat av: Kerstin Karlsson

Älskade Qulan <3 Vila i frid <3

2012-01-04 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0