Insane is the word!!!

Hej hej alla glada!

Det var ett tag sedan nu som ni har hört av mig. Det har i ärlighetens namn inte hänt så mycket spännande, eller det är väl kanske inte sant.

Jag har den senaste månaden haft en jäkla massa otur eller vad fanken man nu ska kalla det. Childers har en förbannelse över sig tror jag. Jag har den senaste månaden blivit av med min plånbok som någon liten nörd snodde, min mobil ligger på salladsfältet någonstans och när vi var i Bundaberg förra helgen förlorade jag mitt pass. Så ja jag älskar detta place. Det enda jag kan göra är väl att skratta åt situationen. Jag måste nu åka till Canberra för att fixa ett nytt satans pass. Min plan var inte direkt att åka till huvudstaden men men nu får jag se den staden i alla fall. Jag har nu varit i Childers i lite över 3 månader vilket är mycket mycket tråkigt hahaha! Det är alltför lång tid på en plats som detta ska jag säga er. Så jag kan varna er att åk aldrig till Childers... det driver en till vansinne hahaha!! Om cirka v3 ½ veckor har jag min frihet då jag drar mot Canberra och ut på nya bravader igen. Det kommer att bli så skönt att åka härifrån men samtidigt mycket märkligt då jag då har varit här i cirka 4 månader. Herrugud vad tidden har gått fort men samtidigt så jäkla långsamt.

Detta stället är helt sjukt och hostlet är helt stört hahaha! Jag får väl också säga att min flight härifrån Oz är bokad. Så snart får ni alla stå ut med mig igen för ett tag. Den 27:e augusti åker jag klockan 14.00 från Brisbane till Bangkok och stannar i Thailand tills den 27:e september. Den 1:a september är det fullmoon party som ska bli helt sjukt kul. Dricka lite goda drinkar och inte bara en massa satans goon. Hahaha! Vi har redan bokat en bungalo som inte ser helt fel ut och för en ganska billig penning. Ser verkligen fram emot detta!!! Thailand here I come. Jag kommer att möta upp Seb och Josie som just nu befinner sig i Childers. Sen den andre blir det nog till att dö hahah! Den 4:e åker tillbaka till Bangkok och möter upp en viss Kerstin Karlsson. Sen bli det till att fara runt med henne i Thailandlandet. Ska bli spännande!! Så ja den 27:e september är det ju då dags för hemfärd vilket kändes så himla skönt att veta att det var bokat men nu ett par dagar senare känns det så himla vemodigt. Oz är mitt hem nu och jag är van vi detta slags liv så är läskigt att åka hem till verkligheten. Men men livet går vidare...! Snart mina godingar Tikka, Daisy och även Sälen så är jag hemma!! Puss på er gullungar!!

 

Det blev ett kort inlägg denna gång jag borde kunna skriva en hel bok eftersom att det var år sedan jag skrev men det har verkligen inte hänt mer än jobb, äta sova och lite goon! Inte mer spännade än så hahaha

 

Hoppas att alla hade en trevlig midsommar!!! Jag köpte till och med lte jordgubbar dag för att få lite midsommar känsla.

Får väl även säga Grattis alla som har tagit studenten!

 

Ha det gott nu alla GLADA!!! :D

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0